14 jun 2015

Olives, la salut de color verd (o negra)

1. Prevé malalties cardíaques.

2. Afavoreix l'aparell circulatori.

3. Regula els nivells de colesterol del teu organisme.

4. És un saciant que t'ajuda a conservar el teu pes.

5. Té un alt contingut en fibra.

6. El seu contingut en ferro és molt bo per a persones que tenen anèmia.

7. Les negres tenen més ferro encara que les verdes.

8. Tenen olis omega-3 i omega-6 fonamentals per a la salut.

9. Són una font natural de vitamines A i C.

10. A més, ens aporta tiamina, necessària per al funcionament del sistema nerviós.



Atenció! Pels més carallots i idiotes, ara no mengeu olives com si fossin crispetes!! Perquè fotreu un pet!!!

Bé o si proveu-ho!

Estan boníssimes!



13 jun 2015

Aliments per cremar calories

Els homes necessiten la ingesta de 2.500 calories diàries i les dones cinc-centes menys, però per a aquests dies que cometem excessos, aquí va una llista d'aliments que podem menjar com a complement sense augmentar pes.

Api:  És una de les verdures més depuratives, antioxidants i lliure de greixos en el mercat. A més, el seu consum és molt variat i fa que mai ens cansem d'ell.




Cogombre: Compost gairebé íntegrament per aigua, ajuda a la funció renal del nostre ronyons, allibera l'excés de líquid que tinguem en l'organisme i ens refresca de cara a les altes temperatures que ens esperen.




Espinacs: El poder del verd sempre juga al nostre equip quan volem tant aprimar com mantenir una salut a punt.




Carbassó: Pot ser el clar substitut de les patates (per la seva textura). Podem començar a oblidar-nos de les llits de patates que li posem a la carn a favor d'unes riques làmines de carbassó.




Síndria: La fruita per excel·lència de l'estiu i de les dietes que seguim per aprimar. El seu principal ingredient és l'aigua.




Mango: Amb aspecte de meló i gust de préssec, i sense aportació calòrica.




Llimona: Sabem el poder que tenen els cítrics per cremar greixos i tot és a causa de l'acidesa en la seva composició.



Pinya: La fruita amb zero calories i diürètica, no podem demanar-li més a l'exotisme.





12 jun 2015

L'art de la Síndria

Sempre hem sentit, que amb el menjar no s'hi juga...



Però... aquesta gent s'ho passa d'allò més bé eh!!



Ara que això, més aviat aviat vindria a ser art...

...collons quins cracks!!