25 may 2015

Medulic

Puntuació: 5,3

Preu mitjà: 12 € - 20 €

Ulica Ivana Pribislavića 4, Šibenik, Croàcia


Aquest cop hem anat al bonic poble Croata de Sibenic! Fantàstica església! Serà tan fantàstic el restaurant?

Som-hi!!!




Primer, Sopa, jajajaja sopa..... : Clarament avecrem amb aigua 3 grans d'arròs i alguna pelleringa de peix caiguda accidentalment. Bé no havia dit que era sopa de peix? Doncs era sopa de peix. Cal matisar que en tot el viatge a Croàcia hem pogut comprovar que necessiten classes urgents de com fer una sopa, són totes horribles!




Tauró a la planxa: el peix estava bo, però per no variar... patates congelades, enciam que està allà solament per omplir, a i unes verduretes al vapor, que no tenien cap gràcia, potser sal, pebre o alguna salsa haguessin fet que fossin agradables.



Consell del Criticat: Realment estimeu la vostra professió?  Més entusiasme!!!

Puntuació:

Neteja: 6 Plàtans

Atenció: 7 Plàtans

Menjar: 3 Plàtans

Total: 5,3 Plàtans

24 may 2015

Van Van Market Gastronòmada

Avui, us volem portar una mica de reportatge de la nostra experiència d'ahir al Mercantic a Sant Cugat. On apart de visitar aquest mercat d'objectes "vintage" (coses més velles que el cagar, i que valen un pasta), hi havia el Van Van Market Gastronòmada, que consta de tota una colla de furgonetes i caravanetes, on preparaven menjars, de tot tipus i de diferents cultures. Hi ha des de creps, menjar mexicà, tailandès,...


Nosaltres ens vam acabar decantant, per menjar a la paradeta La Burgueseria. On com el seu nom indica, ens vam cruspir una molt bona hamburguesa de vedella (de Girona), amb formatge i rucula; i que anava amb un pa cruixent que la feia encara una mica més bona. També anava acompanyada de patates Chips!

Que n'és de maca la paraula chips... Però no deixen de ser unes putes patates de bossa hipermegaprocesssades, que si, acompanyen, però com diu la dita: Val més estar sol, que mal acompanyat. Haurien de fotre-hi alguna cosa més sana osti!!
I tot plegat, per 6,5€

I just el davant d'aquesta, hi havia l'estant de la Reina Croqueta!! I que no ens vam poder estar de comprar un assortit de 8 croquetes x 6€. N'hi havia de: pollastre, pernil, formatge, i ceps en foie; cada una més bona que l'anterior!!
Però no ens enganyem, perquè pràcticament, surt a euro per croqueta eh!!! Eren bones, però culló..

Tot això ho vam acompanyar amb la cerveseta de la foto (2€).

I com sempre, i per no perdre la costum, vam voler fer els postres, amb una senyora Muffin!A la furgoneta de pa[natural]. Estava brutal!! Muffin ( és a dir, magdalena, però amb un nom més pijo), amb trossets de xocolata i crema cremada per sobre!! IM-PRES-SIO-NANT!!




I ho vam acompanyar amb aigua de fruita.De poma, i de pinya.

En conclusió, vam gaudir de l'ambient que es crea en aquests llocs de streetfood, amb ambient hippy-pijo, i on es tracta de gaudir del lloc, de la gent i del menjar, de manera relaxada.

I si us hem deixat amb les dents llargues d'enveja, encara esteu a temps d'anar-hi avui, fins a les 18h!!



23 may 2015

10 Raons per no fer servir microones

D'acord amb el document "Deu Raons per Desfer-se del seu Forn de Microones", de l'investigador William P. Kopp, hi ha motius per deixar de cuinar al microones com els següents:


Ara flipareu....




I tindreu por....



1. Menjar contínuament menjar processat en un forn de microones causa dany cerebral permanent a llarg termini, a causa dels "curts circuits" dels impulsos elèctrics al cervell. Aneu entenent ara segons quines coses passen no...




2. El cos humà no pot metabolitzar els productes desconeguts creats en el menjar preparat per a ser escalfat pel microones. Resumint, posen merda al menjar que està pensat per ser escalfat el microones. Quina por!




3. La producció d'hormones masculines i femenines és alterada com a resultat de menjar contínuament aliments cuinats al forn de microones. hahaha! Ara encara entenc més coses eh!!




4. Els efectes del menjar de microones són residuals (permanents i de llarg termini) dins del cos humà. En poques paraules, la merda es queda a casa!





5. Els minerals, vitamines i nutrients de tot el menjar de microones són reduïts o alterats i, per conseqüència, el cos 

humà obté poc o nul benefici. Ohh... adéu vitamines...





6. Els minerals en els vegetals són alterats i es converteixen en radicals lliures cancerígens quan són escalfats en forn de microones. Ara sí estic cagat!!!





7. Els aliments del microones causen creixement de tumors cancerígens en estómac i intestí. Això pot explicar els cada vegada més freqüents casos de càncer de còlon en els Estats Units i altres països desenvolupats. Prou sisplau... és terrorífic!!!



8. El consum prolongat d'aliments escalfats en microones incrementa les cèl·lules canceroses a la sang. R.I.P.




9. La ingestió contínua de menjar de microones provoca deficiències en el sistema immunològic per les alteracions causades en la glàndula limfàtica i el plasma sanguini. 

Ja no tinc paraules....




10. El consum de menjar de microones causa pèrdua de memòria, de concentració, inestabilitat emocional i decrement de la intel·ligència. Ostià!! Ara si que ho entenc tot!!!! 

Alça Manela!!!






D'acord amb els especialistes, el més òptim és cuinar en un forn convencional, a causa que són econòmics, hi ha un ventilador que distribueix la calor d'una forma uniforme i és molt més segur; però, tu ets l'únic que pot decidir si et quedes amb el forn de microones. La maquina de la mort i la bogeria!!!!!!!!




Vosaltres que decidiu???