2 nov 2014

Ítaca Manresa

Puntuació: 7,6

Preu mitjà: 10€

C/ canonge montanyà 7


Local cerveser d'ambient juvenil, amb autoservei cerveser, per fi no més cues ni esperes ni cambres bordes que passen de tu! Tu seràs el teu cambrer! Arriba i serveix-te directament!

La veritat que sempre que vaig allà trobo el que vull - cervesa i quelcom per picar. Barra lliure de fruits secs per anar combinant amb la cervesa, però ei! Compte que després si t’encantes, aniràs allà per prendre una cervesa i acabaràs fent-ne tres i sopant fruits secs i la combinació final de tres o més cerveses i sopar fruits secs pot resultar-te una mica pesat sobretot l’endemà. És per això que Ítaca ens ofereix unes coques excel·lents per un sopar més decent.

El últim cop que vaig anar-hi, després d'unes quantes cerveses, em va començar fer una mandra terrible anar a casa a sopar, també les meves condicions per poder conduir anaven reduint, el cas que vaig decidir provar:

Una coca de pollastre amb formatge i salsa barbacoa: la veritat que la vaig trobar molt bona, no és que siguin exquisides però per 5 euros és una coca que et farà el fet i podràs seguir gaudint del local sense moure’t de lloc.

Després d'aquest soparet la nit va continuar… Però la veritat no se perquè no recordo massa bé que va passar després del sopar…

Puntuació:

Neteja: 8 Plàtans

Atenció: 9 Plàtans

Menjar: 6 Plàtans

Total: 7,6 Plàtans

1 comentario:

  1. "[...] podràs seguir gaudint del local sense moure’t de lloc."
    Quin gran encert!... De no ser així, tan sols podries seguir gaudint del local havent-te de moure de lloc!

    ResponderEliminar